پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227315
بررسي حقوق تمام مديران توسط ديوان محاسبات
تاریخ انتشار : 1395/09/25 18:56:59
نمایش : 1091
رئيس مجلس با بيان اينکه دريافت حقوق‌هاي نامتعارف ظلم به نظام است، گفت: حقوق تمام مديران توسط ديوان محاسبات بررسي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي لاريجاني بعد از ظهر امروز در نشست با نخبگان شهرستان علي آبادکتول اظهار کرد: ممکن است در دنيا برخي افراد براي منافع دنيا همانند گرگ به همديگر حمله مي‌کنند، اما نفس دين اسلام صلح، آرامش و خلوص در کارهاست.

 

رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: نصيحت کردن و نقد درست کردن به حاکمان ضرورت دارد و ممکن است هر فردي اشتباه کند و بنابراين بايد ميدان براي آزادي فکر وجود داشته باشد.

 

وي افزود: ممکن است در برخي استان‌ها سرمايه‌گذاري بيشتري صورت گرفته باشد و در برخي از استان‌ها سرمايه‌گذاري کمتري صورت گرفته باشد و حضور در استان‌ها و شنيدن گلايه‌ها براي پيشرفت مسائل در تمام کشور است.

 

لاريجاني درخصوص حقوق‌هاي نامتعارف گفت: اينکه عده‌اي در کشور حقوق‌هاي نامتعارف بگيرند، ظلم به کشور و نظام بوده و نبايد اينطور عمل مي‌کردند.

 

وي اضافه کرد: ما در کشور حدود 95 هزار مدير داريم و وقتي يک عده‌اي اين کار را بکنند، علامت سوال براي تمام مديران پيش مي‌آيد و اين ظلم به اين مديران است.

 

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: ما در مجلس اقدام موثري انجام داديم و به ديوان محاسبات گفتيم که حقوق مديران تمام وزارتخانه‌ها و نمايندگان مجلس و نيروهاي مسلح بررسي شود.

 

لاريجاني تاکيد کرد: ديوان محاسبات بررسي کرد و از بين 95 هزار مدير، 400 مدير تخلف داشته و حقوق نامتعارف داشتند و برخي از اين 400 نفر وام‌هاي قرض‌الحسنه خلاف گرفته بودند.

 

وي اضافه کرد: به همين دليل بعد اين گزارش به ديوان محاسبات ماموريت داده شد که تمام کساني که حقوق اضافه گرفتند، بايد اضافه حقوق را برگشت دهند که همه آنها به غير از چهار نفر برگرداندند و چهار نفر باقي مانده به قوه قضاييه معرفي شوند.

 

رييس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: براي آينده بايد کاري مي‌کرديم که اين تخلفات صورت نگيرد، به همين منظور طرح يک فوريتي در مجلس مطرح شد و حدود مقررات دريافتي مديران از حقوق و مزاياي مستمر و غيرمستمر اعلام شد.

 

وي گفت: يک فوريت اين قانون تصويب شد و به کميسيون رفت و منتظر هستيم در کميسيون تصويب شده تا در صحن به راي گذاشته شود.

 

لاريجاني در بخش ديگري با تاکيد بر حضور مسئولان بين مردم و بيان اهميت اين امر از زبان پيامبر(ص) خاطرنشان کرد: اينکه ما تلاش مي‌کنيم با حضور در بين مسلمانان کارهايمان را انجام دهيم، باعث مي‌شود قلب‌ها به يکديگر نزديک شده و مشکلات مردم حل شود.

 

وي اضافه کرد: نمازهاي جماعت در کشور بايد با رونق بيشتري انجام شود، توسعه نماز جماعت در کشور يک کار اساسي است که بايد بيشتر ترويج شود.

 

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: جوانان بايد مساجد را مورد توجه قرار دهند، زيرا يک امر بسيار مهم در جامعه اسلامي است.

 

وي با اشاره به سفر خود به استان گلستان گفت: اين سفر باعث فهم بيشتر نسبت به مشکلات استان گلستان و موجب تصميم‌گيري بهتر درباره مشکلات اين استان خواهد شد.

 

لاريجاني گفت: تلاش ما بر اين است که مشکلات مطرح شده استان گلستان را در برنامه ششم بگنجانيم.

 

وي افزود: استان گلستان ظرفيت بالايي براي توسعه و جهش اقتصادي دارد و در مجلس تصويب کرديم که منابعي در اختيار دولت قرار گيرد تا مشکلات فرهنگيان و بدهي به پيمانکاران پرداخت شود که اين موضوع باعث پيشرفت کشور مي‌شود.

 

لاريجاني در پايان ابراز کرد: مصوبه‌اي به دولت ابلاغ شد که وام‌هاي کمتر از 100 ميليون تومان دچار جريمه نشود و از استاندار گلستان مي‌خواهم اين موضوع در استان گلستان نيز با جديت دنبال شود و بانک‌ها مکلف به اجراي آن هستند.


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html